2 Eylül 2018 Pazar

Giriş ve Diğer Şeyler

  Merhaba, Miray ben! İlk blog yazımla karşınızdayım ve bu işler çok zormuş. Ama çok zormuş. Dolayısıyla bu yazıların devamı gelecek mi, becerebilecek miyim bilmiyorum. Kendimi kısaca tanıtacak olursam, 1997 İstanbul'unda Anadolu yakasında ikamet eden çoğu orta halli ailenin çocuğu gibi Zeynep Kamil'de doğdum. Herkes gibi bir  çocukluk sürecinden sonra hayat telaşesi içinde bugünlerime geldim. Mimarlık son sınıf öğrencisiyim ve Allah da bu bölümün başına taşlar düşürür, kör kuyularda merdivensiz bırakır inşallah. 

  4'te birini şahsımın bizzat oluşturduğu ailemle yaşıyorum. İlk akla gelen çoğu hobiye ilgim var ve bir dönem denemişimdir. Yani ayran gönüllüyüm diyebiliriz ama demeyelim. Bu hobilerden hala bırakmadıklarımdan biri piyano çalmak. Amatör olarak, yani işte eşe dosta ayda yılda bir seviyesinde piyano çalıyorum. Bu hobimi istesem de bırakamıyorum çünkü babama yaa vallahi çalıcam bak gerçekten çalıcam diye diye piyano aldırdım. Bu hikaye inşallah ilerde piyanoyu letgo'da satmamla sonuçlanmaz. 
   
  Galatasaraylıyım çünkü annem Galatasaraylı. Başka bir bağımız olmamakla birlikte milli maçlarda acayip heyecanlanırım. Mesela, 2008 Çek maçında Tuncay'ın kaleye geçtiği an, yaşadığım en titrek anlardandır. Ülkece o olayda yaşadığımız enerji patlaması yüzünden oluşan güçle uzay-zamanda bükülme meydana geldiğini ve ortaya çıkan karadeliğin hepimizi tam içine çekecekken paralel evrenlerden birine fırlattığını, aslında 2008'den önce çok farklı hayatlarımız olduğunu düşünüyorum. Bu tezim ispatlanma aşamasında. Ayrıca ofsaytın ne olduğunu abimden zorla öğrenmiş ve bu bilginin ekmeğini asla yiyememişimdir. İnşallah bir gün ortamı olur ve bununla hava atarım Allah'ım, amin. 
   
  Tüm bunlar dışında kendimle ilgili bissürü şey yazabilirim çünkü bu konu hakkında fazlaca bilgim var. Sürekli kendimle birlikte olduğum için kendime çok hakimim. Ama kimseyi sıkmak istemem.
    
  Blog tam olarak nelerle ilgili olacak bilmiyorum. Eğer devam edersem, tamamen bir konuya odaklanmaktansa (yemek, spor, gezi vb.) o an kafama ne esiyorsa, hayat ne getiriyorsa onunla ilgili yazıcam gibi duruyor. Aşırı bilgi, kültür dolu ve size bir şeyler katacak bir yer olmasa da burayı çay çekirdek yaptığımız apartman önü merdivenlerine döndürebiliriz bence. Görüşürüz! :) 

    

31 yorum:

  1. Hahahaha çok güldüm, hoşgeldin aramıza. Ama bir dakika sen 97li miydin benden bir yaş büyükmüşsün ben niye daha büyük sanıyordum ki 😂 izin varsa bundan sonra abla demiyim bari çünkü bir yaş dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm ^^ Ve evet 97'liyim ama okula bi sene erken başladığım için öyle geliyodur sana. Abla deme bence de artık kendimi yaşlı hissediyorum 😁

      Sil
  2. heeey hoşgeldin aramızaaaaa :) kendini iyi tanıman iyi bişi :) komikçisin seeeen neşelendirdin valla :) ilk yazın da hayırlı olsuun. ay saliha ile tanışıyo muydunuz kiii. o da şekerişkodur daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduumm :) Saliha ile çocukluk arkadaşıyızz kendisi buralarda çok seviliyo sanırım :) Teşekkürler yorumun için neşelenmene sevindim :)

      Sil
    2. ivit seviliyooooooo :) e sen de bizdensin artııııık. getiririm sana arkadaşlarııııı :)

      Sil
    3. Ooo süper olur :)

      Sil
  3. blogunun saatini düzeltsenee, ayarlara gircen, istanbul gmt 2 mi ne olcak işteee :) bir de izleyici gadgetı koysanaaa. ben üye olmadan okuyom amaaaa arkadaşlarımız üye olcak işte bilokunaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet şu an bilgisayara geçtim düzeltmek için. İzleyici gadgetını da koyucaktım unutmuşum. Çok sağoll :)

      Sil
  4. Hoşgeldin o zaman. Hayırlı olsun. Bol yazılar :)

    YanıtlaSil
  5. ya bu yazın çok komik yaaa yine okudum daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah teşekkür ederim tekrar çok sevindim valla 😂

      Sil
  6. Yaaa çok güzel bir giriş ama. Cümlelere bayıldım. O zaman hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldin, nice keyifli yazılara :)

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin, nice yazılara o zaman. :)) Deep'in önerisiyle keşfettim blogunu, bana da beklerim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşbuldum. Bakıyorum sizin blogunuza da :)

      Sil
  9. Merhaba Miray :) Ben de sen gibi yeniyim, umarım bu blog işini başarırız. Söylediğin gibi gerçekten zor, özellikle sayfana ziyaretçi çekmek çok zor. İnsan yazdıklarının okunmasını istiyor haliyle. Umarım yazdıkça takipçilerimiz çoğalır ve hevesimiz de gittikçe artar.♡

    YanıtlaSil
  10. Evet bi de hani diğer sosyal ağlardan daha değişik dönüyo burada işler. Hep başkalarıyla etkileşim halinde olman gerek falan. Öyle böyle öğrenicez artık :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Miray, hoş geldin :)
    Ne güzel bir giriş yazısı olmuş bu :)
    Blog yazmak zor değil, çok keyifli bir şey :)
    Sakın devam etmemeyi düşünme, hep yaz, seneler sonra dönüp yazdıklarını okurken "iyi ki pes etmemişim" diyeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :) Aslında yavaştan alıştım gibi, bilinmeyene duyulan korkudan dolayı sanırım endişelerim ama ufak ufak geçiyor, teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  12. Sizde ışık var Zeynep Miray Hanım! Devam etmelisiniz muhakkak! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için inşallah ilerletebilirim :) Zeynep Miray değil bu arada, sadece Miray :)

      Sil
    2. Onu bilerek yazmıştım Zeynep Kamil'de doğan kızlara genelde Zeynep adını koyduklarından dolayı takılmıştım sadece! :)

      Sil

    3. Ahahah ya pardon anlamadım. Evet bana da Zeynep demişler bir klasik olarak. Hadi o neyse de abime Kamil demişler, o biraz sıkıntı :)
      YanıtlaSil

      Sil
  13. Hoşgeldin blogger dünyasına :) Bence oldukça iyi bir giriş yapmışsın mimar olacak hanım :) Yazılarını okuyacağım, bırakma!

    Mermaid'den çokca sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm :) Çok teşekkür ederim yorumunuz için bırakmıycam inşallah :)

      Sil
  14. güzel yazılar bırakmanız dileğiyle. yazı yazmak hep rahatlatır ya beni. umarım sizin için de öyledir, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, benim için de öyle gerçekten :)

      Sil

Satılık 2. El Akrilik Boya ( Boya takıntısı olan aramasın)

"Öyle geçerdik ki kaldırımları, sanki bu düşenler biz değiliz!" -Yeditepe İstanbul. Şu günlerde herkes evde ve bir şeylerle uğra...